Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Endüstri toplumundan enformasyon toplumuna geçişle birlikte tüketicilerin davranışlarında olduğu kadar pazar yapılarında da önemli değişmeler yaşanmaya başlanmıştır. Bundan dolayı yönetim geleneksel yöntemlerle yoluna devam edemeyeceğini anlamış ve kendini sürekli...
Halkla İlişkiler ve Pazarlama
Pazarlama ve iletişim bir arada çalışarak rekabetin oldukça yoğun yaşandığı pazarlarda örgüte ilişkin pozitif yönlü bir imaj oluşturmakla yükümlüdürler (Murphy, 1997, s. 363). Pazarlama ve halkla ilişkiler uzmanları MPR (Marketing Public Relations) Pazarlama Amaçlı...
1950’lerin başlarından beri araştırmacılar Yaratıcı Düşünce Becerileri üzerine çalışmalar yapıyorlar. Bu araştırmacıların önde gelenlerinden biri olan Georgia Üniversitesi emekli profesörlerinden Dr. Torrance, dünyanın her tarafında kullanılan yaratıcı düşünce becerilerini tespit eden bir test...