• Merhaba Ziyaretçi.
    "Minimalist Fotoğraflar" konulu yarışmamız başladı. İlgili konuya BURADAN ulaşabilirsiniz. Sizi de yarışmada görmek istiyoruz...

2012 DL 650 V Strom Görücüye Çıktı

BeReNN

Alyam?
Özel üye
Görünümüyle daha hafif ve dinamik hale getirmeye çalışan tasarımcılar yeni modeli bir kaç güne kadar resmi web sitesinden duyurucaklar. Ancak öğrendiğimize göre motor olarak yine 650 cc , sıkıştırma oranlarını yükseltilmiş , depoyu küçülmüş (eski:22 lt. yenisi:20 lt. ) , koltuk yüksekliği 15 mm. yükselmiş , ağırlık ise 214 kg. ' a düşürülmüş.

CEnIk.webp


Görülen en büyük yeniliklerden biri yeniden tasarlanan ön bölüm. Özellikle yeni far grubu aracın ön kısmına çok farklı bir hava katmış.

İlk bakışta, motoru daha hafif ve dinamik hale getirmek için tasarımcıları tarafından yapılan bir çalışma görebilirsiniz. Depo ve yan paneller arasındaki bağlantı Gladius modelini çağrıştırıyor.

Motorun arka kısmı ise "kazanan takım asla değiştirilmez" felsefesiyle eski model ile neredeyse aynı,süspansiyon ve frenler değişmeyen unsurlar.Yeni araç güç ünitesini SFV650 Gladius modelinden almış. Bu güç ünitesi üzerinde bir takım ayarlamalar yapılmış.....


Özellikler:

Suzuki DL650 V-Strom 2012
Motor: 4 zamanlı, sıvı soğutmalı, çift silindirli DOHC, 90 °
Çap x Strok: 81.0 mm x 62.6 mm
Hacmi: 645 cm3
Sıkıştırma Oranı: 11.5: 1
Güç kaynağı: elektronik enjeksiyon
Şanzıman: 6 ileri
Birincil Raporu: 2088 (71 / 34)
Final Raporu: 3133 (47 / 15)
Rake: 26 °
Süspansiyon Ön: Geleneksel Teleskopik
Arka Süspansiyon: Monoshock bağlantılar
Ön Fren: Çift 310mm disk
Arka Fren: Disk
Ön tekerlek: 59H 110/80R19M/C

Arka tekerlek: 69H 150/70R17M/C
Tank: 20.0 L
Uzunluk: 2,290 mm
Genişlik: 835 mm
Toplam yükseklik: 1,405 mm

Dingil mesafesi: 1.560 mm
Sele Yüksekliği: 835 mm
Ağırlık: 214 kg
 
Geri
Top