2012 Renault, tasarımını daha çağdaş” oalarak tanımladığı arabası ile yakaladığı popülariteyi devam ettirmek istiyor.
2012 Renault Megane Kaputun altında üç yeni motor seçeneği bulunuyor. 2012 Renault Megane İki dizel bir benzinli olarak gelen yeni motorlardan birincisi 110 beygir gücünde, 260 Nm tork üretebilen alternatif. Bu motor ile yeni Megane 100 km’de karma 3.8 litre yakıt tüketirken 95g/km CO2 emisyon değerine sahip.
İkincisi 1.6 litrelik 130 beygir gücünde, 320 Nm tork üretebiliyor, 100 km’de karma 4.0 litre yakıt tüketirken 104g/km CO2 emisyon değerine sahip.
Üçüncü motor alternatifi ise benzinli ve 1.2 litrelik, düşük hacmine rağmen performansı ve yakıt tüketimi diğerlerinin önünde olan bu motor seçeneği 155 beygir gücünde, 190 Nm tork üretebiliyor. 100 km’de karma olarak 5.3 litre yakıt tüketirken 119g/km CO2 emisyon değerine sahip.
2012 Renault Megane serisinin performans versiyonu olan Megane RS ise klasik modellerin en güçlüsüne göre 15 beygir daha güçlü ve 20 Nm daha fazla tork üretebiliyor, ayrıca 18 inçlik jantları ve LED farları ile de standart modelden ayrılıyor.
2012 Renault Megane Kaputun altında üç yeni motor seçeneği bulunuyor. 2012 Renault Megane İki dizel bir benzinli olarak gelen yeni motorlardan birincisi 110 beygir gücünde, 260 Nm tork üretebilen alternatif. Bu motor ile yeni Megane 100 km’de karma 3.8 litre yakıt tüketirken 95g/km CO2 emisyon değerine sahip.
İkincisi 1.6 litrelik 130 beygir gücünde, 320 Nm tork üretebiliyor, 100 km’de karma 4.0 litre yakıt tüketirken 104g/km CO2 emisyon değerine sahip.
Üçüncü motor alternatifi ise benzinli ve 1.2 litrelik, düşük hacmine rağmen performansı ve yakıt tüketimi diğerlerinin önünde olan bu motor seçeneği 155 beygir gücünde, 190 Nm tork üretebiliyor. 100 km’de karma olarak 5.3 litre yakıt tüketirken 119g/km CO2 emisyon değerine sahip.
2012 Renault Megane serisinin performans versiyonu olan Megane RS ise klasik modellerin en güçlüsüne göre 15 beygir daha güçlü ve 20 Nm daha fazla tork üretebiliyor, ayrıca 18 inçlik jantları ve LED farları ile de standart modelden ayrılıyor.