Audi, Sport Quattro konseptini geliştirmeye devam ediyor. Geçtiğimiz yıl Frankfurt otomobil fuarında sergilenen sarı renkli aracı kırmızıya boyayan firma far teknolojisini geliştirerek aracın daha da fütüristik görünmesini sağlamış.
Aslına bakarsak laser kullanan yeni farlar tasarım ve teknoloji bakımından büyük bir ses getirmiyor. Görünümü eskisinden çok farklı olmayan farların teknolojisi de daha önce BMW i8'de tanıtıldı ve yaklaşık bir yıl sonra seri üretim aracın opsiyonel donanımları arasında olacak. Daha ince diyotlara sahip farlar 500 metre ileriyi aydınlatabiliyor.
Aracın 1.850 kg'lık boş ağırlığı ve boyutları değişmezken hibrit motoru da aynen korunmuş. Çift turbo beslemeye sahip, 4 litre hacimli v8 motor 560 beygir güç, 700 Nm tork üretirken elektrik motoru 150 beygir güç, 400 Nm tork katkısında bulunuyor.
Aslına bakarsak laser kullanan yeni farlar tasarım ve teknoloji bakımından büyük bir ses getirmiyor. Görünümü eskisinden çok farklı olmayan farların teknolojisi de daha önce BMW i8'de tanıtıldı ve yaklaşık bir yıl sonra seri üretim aracın opsiyonel donanımları arasında olacak. Daha ince diyotlara sahip farlar 500 metre ileriyi aydınlatabiliyor.
Aracın 1.850 kg'lık boş ağırlığı ve boyutları değişmezken hibrit motoru da aynen korunmuş. Çift turbo beslemeye sahip, 4 litre hacimli v8 motor 560 beygir güç, 700 Nm tork üretirken elektrik motoru 150 beygir güç, 400 Nm tork katkısında bulunuyor.