k@LpSiz_K@fKéF
Forum Onuru
Konsept Otomobilin önemli özellikleri
Karakter:
- BMW bir kez daha sürüş deneyimlerindeki ihtiyaçlara göre etkileyici bir otomobil segmentinin standartlarını oluşturacak bir tasarım ile ortaya çıktı: BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, yeni bir konsept aracılığıyla premium midsize segmentinde Progressive Activity Sedan(PAS) seri tabanlı adaptasyonu olarak üretilen bir otomobil.
- BMW, BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo ile şık görünümü ve konforlu sürüş karakteristiklerini bir klasik Gran Turismo’ya vererek dört kapılı bir otomobil meydana çıkardı. Gran Turismo’nun bu özellikleri yüksek standartlarda kabiliyetler ve eşsiz çok yönlülük taşıyan bileşenlerle zenginleştirildi.
- BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo; şıklığını genişlik, konfor ve çok yönlülük özellikleriyle kombine ediyor. Daha önce hiç görülmemiş bu kombinasyon ile ortaya modern ve eşsiz bir Spors Activity otomobili çıkıyor. Tüm Gran Turismo özellikleri tek bir konsept otomobilde toplanıyor.
- Tipik BMW özellikleri yanında coupe tarzı tavan da otomobilin şık ve sportif yapısına ekstra bir zerafet ve dinamiklik bahşediyor. Ek olarak, BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo dört adet çerçevesiz pencereye ve çarpıcı – etkileyici alüminyum tasarıma sahip.
- İç tasarıma baktığımızda sürpriz bir şekilde bir coupe benzeri bir otomobilden beklenmeyecek bir geniş iç hacimle karşılaşıyoruz. Aynı zamanda hem sürücü hem de yolcular için de bir çok lüks öğesi ve konfor bizi bekliyor. Bu izlenimi de hafifçe yükseltilen oturuş pozisyonu ve gezi deneyimi memnuniyetini arttıran panorama tavan da destekliyor.
- BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo kesinlikle çok yönlü bir otomobil: Esnek iç yapı arka koltukları da kapsıyor. Bu bölme sayesinde bagaj kompartımanı gerektiğinde kullanıcı tarafından genişletilebiliyor. Yani koltuklar katlanarak bagaj kapasitesi neredeyse 58 fut kübe kadar çıkabiliyor. Böylelikle otomobil çok yönlü kullanıma uygun hale geliyor.
- BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, kullanım kolaylığını en üst düzeyde arayan ve lüks ve konfor öğelerinden de ödün vermeyen kullanıcı grubunun gereksinimlerini en iyi şekilde karşılayabiliyor. Böylece bu strateji ile BMW, mevcut sedan, SUV ya da vagon kullanıcılarının da aklını çelecek ve bu modele çekecek gibi gözüküyor.
- BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo sayesinde BMW ürün gamı en yüksek standartlarda modern mobilite standartlarını karşılayan bir otomobile sahip oldu. Şıklığın, ferahlığın, konforun ve çok yönlülüğün tek bir tasarımda birleşmesiyle ortaya eşsiz bir kombinasyon çıktı. Böylece eminiz ki bu yeni sürüş karakteristikleri ile BMW yeni bir çok müşteri de kazanmış olacak. Otomobil, tüm bu avantajlarına ek olarak verimlilik konusunda da oldukça iddialı. BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, kalite ve sportif performansı, dinamizm, lüks ve verimlilik öğeleriyle başarıyla harmanlamış gibi gözüküyor.
İç tasarım:
- BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, müşterilerine oldukça geniş bir iç hacim ve lüks bir ambiyansı modern iç tasarım öğeleri ile kombine ederek sunuyor. Bu yeni konsept otomobili, Dünya’da ilk kez bu kadar çok özelliği tek bir projede toplamayı başardı. İç tasarımdaki muazzam harmoni, ön – arka kapı yüzeyleri ve dört koltuktaki yüzey kaliteleri yanında diğer iç tasarım öğelerindeki sofistike bileşenlerle tamamlanıyor. Panorama camlı tavan, iç tasarımın cömert hacminin altını çiziyor ve iç ortama daha da fazla ferahlık hissi veriyor. Yatay hatlarla bezenen kokpit tasarımı da siyah panel teknolojisi ile birleştirilmiş, ek olarak tamamen sisteme entegre 10.2 inç kontrol ekranı kullanılmış.
- Koltuk konforları, kafa boşlukları, dirsek yerleri de otomobilde özellikle düşünülmüş ve son derece konforlu şekilde tasarlanmış. Hafifçe yükseltilen oturuş pozisyonu sayesinde daha geniş bir görüş açısı elde edilmiş. Bu da tabii ki direk olarak sürüş karakteristiklerinin iyileştirilmesi olarak özelliklere yansıyor.
- Arka koltuklardaki rahatlık otomobili yolcular için de son derece kullanışlı hale getirmiş. Arkaya doğru uzanan merkez konsol da iç tasarımın uzunluğunu vurguluyor. Muazzam çok yönlülük, arkadaki koltukların tekli yapıda tasarlanmasıyla desteklenmiş. Koltuklar öne ve arkaya doğru yatırılabildiği gibi arkalıklar da ayarlanabiliyor. Tüm bunlar tabii ki elektrik kontrollü butonlarla gerçekleştiriliyor.
- BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, arka koltukların standart pozisyonda olduğunu varsayarsak yolculara BMW 7 serisindekiyle aynı ayak koyma boşluğu sağlıyor. Kafa boşlukları ise neredeyse BMW X5 ile aynı. Bu konfigürasyonda bagaj kapasitesi 15.1 fut küp. Arka koltuklar ve bagaj arasındaki bölme iki bölümü birbirinden ayırıyor. Akustik ve klima kullanım durumlarına göre kullanıcı otomobil iç tasarımını nasıl kullanacağına kendisi karar veriyor. İsterse arka koltuklar kapanarak bagaj hacmi büyütülüyor. Gerekli durumlarda arka koltuklar 3.9 inç ileri geri hareket ettirilebiliyor. Koltuklar ne kadar ileride olursa olsun en az BMW 5 serilerindeki kadar ayak koyma boşluğu halen mevcudiyetini koruyor. Bu şekilde 20 fut küp olan bagaj kapasitesi arka koltukların kapanması halinde maksimum kapasitesine yani 58 fut kübe çıkabiliyor.
- İki parçalı bagaj kapakları sayesinde farklı ağırlık ve hacimlerdeki yükler duruma göre yerleştirilebiliyor. Sedanlarda olduğu gibi arka camın altındaki bölüm az ve hafif yüklerin olduğu durumlarda kullanılıyor. Daha büyük yükler konulacağı zaman ise diğer büyük bagaj bölümü kullanılıyor.
Dış dizayn:
- BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, Gran Turismo’yu dört kapılı tasarım ve bir sedan’ın sahip olabileceği tüm özelliklerle harmanlaması yanında bir Sports Activity otomobili özellikleriyle de donatıyor. BMW’nin uzun kaput, uzun dingil açıkllığı, coupe tarzı tavanı gibi özellikleriyle de birleştiriyor.
- Otomobilin ön uç tasarımndaki dinamik karakter, alçak konumlandırılmış geniş BMW kidney ızgarası ve geniş hava girişi ile tamamlanıyor. Çift halkalı ön farlar da otomobile modern bir görünüş bahşediyor. LED teknolojisinde bir ilk olarak taç halkalar da tasarımda kullanılmış.
- Yan görünüşte de BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, yenilikçi tasarım anlayışını sürdürüyor. Coupe tarzı tavanı ve zarif hatları ile BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo yan tasarımları gövdenin uzunluğunu vurguluyor. BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, dört kapı ve çerçevesiz pencereler ile sunulmuş. Yan camlardaki alüminyum kuşatması da dış tasarıma zarif bir hava veriyor. Yine bir diğer yenilik de ünlü “Hofmeister kink”in yeniden yorumlanması olmuş.
- Arka tasarımdaki yatay hatlar genişliğin altını çiziyor ve otomobilin sportif karakterini destekliyor. Üç boyutlu krom bar ve alt kısmı geniş tekerlek kemeri de oldukça şık ve etkileyici duruyor. Dış tavan hatlarıda spoilere doğru kayboluyor ve bir otomobilin sahip olması gereken aerodinamikliği de vurgulayacak şekilde arka kısım tasarımında kendini gösteriyor. L şekilli arka lamba grubu da yatay hatlarla dizayn edilmiş ve otomobilin yanlarına doğru uzanıyor.
Karakter:
- BMW bir kez daha sürüş deneyimlerindeki ihtiyaçlara göre etkileyici bir otomobil segmentinin standartlarını oluşturacak bir tasarım ile ortaya çıktı: BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, yeni bir konsept aracılığıyla premium midsize segmentinde Progressive Activity Sedan(PAS) seri tabanlı adaptasyonu olarak üretilen bir otomobil.
- BMW, BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo ile şık görünümü ve konforlu sürüş karakteristiklerini bir klasik Gran Turismo’ya vererek dört kapılı bir otomobil meydana çıkardı. Gran Turismo’nun bu özellikleri yüksek standartlarda kabiliyetler ve eşsiz çok yönlülük taşıyan bileşenlerle zenginleştirildi.
- BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo; şıklığını genişlik, konfor ve çok yönlülük özellikleriyle kombine ediyor. Daha önce hiç görülmemiş bu kombinasyon ile ortaya modern ve eşsiz bir Spors Activity otomobili çıkıyor. Tüm Gran Turismo özellikleri tek bir konsept otomobilde toplanıyor.
- Tipik BMW özellikleri yanında coupe tarzı tavan da otomobilin şık ve sportif yapısına ekstra bir zerafet ve dinamiklik bahşediyor. Ek olarak, BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo dört adet çerçevesiz pencereye ve çarpıcı – etkileyici alüminyum tasarıma sahip.
- İç tasarıma baktığımızda sürpriz bir şekilde bir coupe benzeri bir otomobilden beklenmeyecek bir geniş iç hacimle karşılaşıyoruz. Aynı zamanda hem sürücü hem de yolcular için de bir çok lüks öğesi ve konfor bizi bekliyor. Bu izlenimi de hafifçe yükseltilen oturuş pozisyonu ve gezi deneyimi memnuniyetini arttıran panorama tavan da destekliyor.
- BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo kesinlikle çok yönlü bir otomobil: Esnek iç yapı arka koltukları da kapsıyor. Bu bölme sayesinde bagaj kompartımanı gerektiğinde kullanıcı tarafından genişletilebiliyor. Yani koltuklar katlanarak bagaj kapasitesi neredeyse 58 fut kübe kadar çıkabiliyor. Böylelikle otomobil çok yönlü kullanıma uygun hale geliyor.
- BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, kullanım kolaylığını en üst düzeyde arayan ve lüks ve konfor öğelerinden de ödün vermeyen kullanıcı grubunun gereksinimlerini en iyi şekilde karşılayabiliyor. Böylece bu strateji ile BMW, mevcut sedan, SUV ya da vagon kullanıcılarının da aklını çelecek ve bu modele çekecek gibi gözüküyor.
- BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo sayesinde BMW ürün gamı en yüksek standartlarda modern mobilite standartlarını karşılayan bir otomobile sahip oldu. Şıklığın, ferahlığın, konforun ve çok yönlülüğün tek bir tasarımda birleşmesiyle ortaya eşsiz bir kombinasyon çıktı. Böylece eminiz ki bu yeni sürüş karakteristikleri ile BMW yeni bir çok müşteri de kazanmış olacak. Otomobil, tüm bu avantajlarına ek olarak verimlilik konusunda da oldukça iddialı. BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, kalite ve sportif performansı, dinamizm, lüks ve verimlilik öğeleriyle başarıyla harmanlamış gibi gözüküyor.
İç tasarım:
- BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, müşterilerine oldukça geniş bir iç hacim ve lüks bir ambiyansı modern iç tasarım öğeleri ile kombine ederek sunuyor. Bu yeni konsept otomobili, Dünya’da ilk kez bu kadar çok özelliği tek bir projede toplamayı başardı. İç tasarımdaki muazzam harmoni, ön – arka kapı yüzeyleri ve dört koltuktaki yüzey kaliteleri yanında diğer iç tasarım öğelerindeki sofistike bileşenlerle tamamlanıyor. Panorama camlı tavan, iç tasarımın cömert hacminin altını çiziyor ve iç ortama daha da fazla ferahlık hissi veriyor. Yatay hatlarla bezenen kokpit tasarımı da siyah panel teknolojisi ile birleştirilmiş, ek olarak tamamen sisteme entegre 10.2 inç kontrol ekranı kullanılmış.
- Koltuk konforları, kafa boşlukları, dirsek yerleri de otomobilde özellikle düşünülmüş ve son derece konforlu şekilde tasarlanmış. Hafifçe yükseltilen oturuş pozisyonu sayesinde daha geniş bir görüş açısı elde edilmiş. Bu da tabii ki direk olarak sürüş karakteristiklerinin iyileştirilmesi olarak özelliklere yansıyor.
- Arka koltuklardaki rahatlık otomobili yolcular için de son derece kullanışlı hale getirmiş. Arkaya doğru uzanan merkez konsol da iç tasarımın uzunluğunu vurguluyor. Muazzam çok yönlülük, arkadaki koltukların tekli yapıda tasarlanmasıyla desteklenmiş. Koltuklar öne ve arkaya doğru yatırılabildiği gibi arkalıklar da ayarlanabiliyor. Tüm bunlar tabii ki elektrik kontrollü butonlarla gerçekleştiriliyor.
- BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, arka koltukların standart pozisyonda olduğunu varsayarsak yolculara BMW 7 serisindekiyle aynı ayak koyma boşluğu sağlıyor. Kafa boşlukları ise neredeyse BMW X5 ile aynı. Bu konfigürasyonda bagaj kapasitesi 15.1 fut küp. Arka koltuklar ve bagaj arasındaki bölme iki bölümü birbirinden ayırıyor. Akustik ve klima kullanım durumlarına göre kullanıcı otomobil iç tasarımını nasıl kullanacağına kendisi karar veriyor. İsterse arka koltuklar kapanarak bagaj hacmi büyütülüyor. Gerekli durumlarda arka koltuklar 3.9 inç ileri geri hareket ettirilebiliyor. Koltuklar ne kadar ileride olursa olsun en az BMW 5 serilerindeki kadar ayak koyma boşluğu halen mevcudiyetini koruyor. Bu şekilde 20 fut küp olan bagaj kapasitesi arka koltukların kapanması halinde maksimum kapasitesine yani 58 fut kübe çıkabiliyor.
- İki parçalı bagaj kapakları sayesinde farklı ağırlık ve hacimlerdeki yükler duruma göre yerleştirilebiliyor. Sedanlarda olduğu gibi arka camın altındaki bölüm az ve hafif yüklerin olduğu durumlarda kullanılıyor. Daha büyük yükler konulacağı zaman ise diğer büyük bagaj bölümü kullanılıyor.
Dış dizayn:
- BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, Gran Turismo’yu dört kapılı tasarım ve bir sedan’ın sahip olabileceği tüm özelliklerle harmanlaması yanında bir Sports Activity otomobili özellikleriyle de donatıyor. BMW’nin uzun kaput, uzun dingil açıkllığı, coupe tarzı tavanı gibi özellikleriyle de birleştiriyor.
- Otomobilin ön uç tasarımndaki dinamik karakter, alçak konumlandırılmış geniş BMW kidney ızgarası ve geniş hava girişi ile tamamlanıyor. Çift halkalı ön farlar da otomobile modern bir görünüş bahşediyor. LED teknolojisinde bir ilk olarak taç halkalar da tasarımda kullanılmış.
- Yan görünüşte de BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, yenilikçi tasarım anlayışını sürdürüyor. Coupe tarzı tavanı ve zarif hatları ile BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo yan tasarımları gövdenin uzunluğunu vurguluyor. BMW Konsept 5 Serisi Gran Turismo, dört kapı ve çerçevesiz pencereler ile sunulmuş. Yan camlardaki alüminyum kuşatması da dış tasarıma zarif bir hava veriyor. Yine bir diğer yenilik de ünlü “Hofmeister kink”in yeniden yorumlanması olmuş.
- Arka tasarımdaki yatay hatlar genişliğin altını çiziyor ve otomobilin sportif karakterini destekliyor. Üç boyutlu krom bar ve alt kısmı geniş tekerlek kemeri de oldukça şık ve etkileyici duruyor. Dış tavan hatlarıda spoilere doğru kayboluyor ve bir otomobilin sahip olması gereken aerodinamikliği de vurgulayacak şekilde arka kısım tasarımında kendini gösteriyor. L şekilli arka lamba grubu da yatay hatlarla dizayn edilmiş ve otomobilin yanlarına doğru uzanıyor.