Dünyada birçok marka var ancak biz sadece en popüler olanları biliyoruz. Bu markalar arasında yer alan Çinli üretici Haier Yeni Akıllı Saatini Tanıttı !
Ülkemizde her ne kadar bilinmese de, dünyadaki en iddialı şirketlerle yarışan Haier, bir çok şirketi gerisinde bırakarak, hızlı bir büyüme gerçekleştirdi. 2015 yılının sonlarında 33 milyar dolarlık gelir ve 2.50 milyar dolar kar ile yılı kapatan Haier, inanılmaz gelişimi daha da büyütmek istiyor. Hedefi daima büyük olan şirket, ilk kurulduğundan bu yana insanlara ucuz ama kaliteli hizmetler vermeyi amaçlıyor. Huawei gibi, hızlı bir şekilde büyüyen ve kullanıcılara hitap eden şirket, bütün Android cihazlar ile uyumlu olan ve 6.0 Marshmallow işletim sistemi ile karşımıza gelecek yeni akıllı saatini tanıttı.
MWC 2016 Barselona‘da yeni akıllı saatini tüm dünyaya tanıtan şirket, Akıllı saat sektöründe kullanıcıların isteklerine yanıt verecek. Haier’in yeni akıllı saati 42 milimetre genişliğinde paslanmaz çelik kasaya sahip. Huawei ile birlikte çalışan şirket, Huawei’den ucuz ancak Huawei’nin cihazlarına yakın görünüşte cihazları piyasaya sunuyor. Kullanılabilirlik açısından sadece erkekleri değil, bayanları da düşünen şirket, tercihlere göre çelik, silikon ve deri kayış opsiyonları ile karşımıza çıkacak. 1.4 inç ideal bir ekrana sahip olacak bu akıllı saat, aynı zamanda 400×400 ekran çözünürlüğüne sahip. Diğer akıllı saatlere benzer özeliklerde : 1 GB Ram ve 8 GB Depolama alanıyla karşımıza çıkacak.
200 dolar altındaki fiyat etiketiyle çıkması merakla beklenen metal gövdeli akıllı saatin en büyük sorunu ise, wi-fi desteğinin bulunmaması. Cihaz içerisinde bulunan takvim, müzik ve sağlık uygulamaları, bluetooth aracılığıyla akıllı telefonunuzla senkronize edilmiş bir şekilde çalışıyor. IP56 su geçirmezlik sertifikasına sahip olan bu cihaz, bluetooth 4.0 ile haberleşiyor. Akıllı telefonunuz ile senkronize bir şekilde çalışan saat, akıllı telefon uygulamasıyla hayatınıza yön veriyor.
Tüm bunların yanında şirketin asıl amacı, kaliteli ürünleri ucuz bir şekilde piyasaya sunarak, rakiplerine nazaran daha hızlı bir şekilde sektörden sıyrılmak. Böylelikle hem daha fazla kullanıcıya ulaşacak olan şirket, bunun yanı sıra hemde hızlı büyümesini daha da arttıracak.
Ülkemizde her ne kadar bilinmese de, dünyadaki en iddialı şirketlerle yarışan Haier, bir çok şirketi gerisinde bırakarak, hızlı bir büyüme gerçekleştirdi. 2015 yılının sonlarında 33 milyar dolarlık gelir ve 2.50 milyar dolar kar ile yılı kapatan Haier, inanılmaz gelişimi daha da büyütmek istiyor. Hedefi daima büyük olan şirket, ilk kurulduğundan bu yana insanlara ucuz ama kaliteli hizmetler vermeyi amaçlıyor. Huawei gibi, hızlı bir şekilde büyüyen ve kullanıcılara hitap eden şirket, bütün Android cihazlar ile uyumlu olan ve 6.0 Marshmallow işletim sistemi ile karşımıza gelecek yeni akıllı saatini tanıttı.
MWC 2016 Barselona‘da yeni akıllı saatini tüm dünyaya tanıtan şirket, Akıllı saat sektöründe kullanıcıların isteklerine yanıt verecek. Haier’in yeni akıllı saati 42 milimetre genişliğinde paslanmaz çelik kasaya sahip. Huawei ile birlikte çalışan şirket, Huawei’den ucuz ancak Huawei’nin cihazlarına yakın görünüşte cihazları piyasaya sunuyor. Kullanılabilirlik açısından sadece erkekleri değil, bayanları da düşünen şirket, tercihlere göre çelik, silikon ve deri kayış opsiyonları ile karşımıza çıkacak. 1.4 inç ideal bir ekrana sahip olacak bu akıllı saat, aynı zamanda 400×400 ekran çözünürlüğüne sahip. Diğer akıllı saatlere benzer özeliklerde : 1 GB Ram ve 8 GB Depolama alanıyla karşımıza çıkacak.
200 dolar altındaki fiyat etiketiyle çıkması merakla beklenen metal gövdeli akıllı saatin en büyük sorunu ise, wi-fi desteğinin bulunmaması. Cihaz içerisinde bulunan takvim, müzik ve sağlık uygulamaları, bluetooth aracılığıyla akıllı telefonunuzla senkronize edilmiş bir şekilde çalışıyor. IP56 su geçirmezlik sertifikasına sahip olan bu cihaz, bluetooth 4.0 ile haberleşiyor. Akıllı telefonunuz ile senkronize bir şekilde çalışan saat, akıllı telefon uygulamasıyla hayatınıza yön veriyor.
Tüm bunların yanında şirketin asıl amacı, kaliteli ürünleri ucuz bir şekilde piyasaya sunarak, rakiplerine nazaran daha hızlı bir şekilde sektörden sıyrılmak. Böylelikle hem daha fazla kullanıcıya ulaşacak olan şirket, bunun yanı sıra hemde hızlı büyümesini daha da arttıracak.