Kurumsal Kimlik

arz-ı hal

şşşşştttttttt
Özel üye
Firmaların, özellikle de piyasaya yeni girmiş veya büyük bir atılım yapmak için uğraşan firmalarda kurumsal imaj çok önemli bir faktördür. Bunun yanında bir kuruluş kurumsal imajını tamamlarken kurumsal kimlik çalışmaları yapmalıdır. Kurumsal kimlik içinde, logo, marka ismi, ürün ismi, ambalaj, slogan, web sitesi gibi pek çok unsuru barındırmalıdır. Bu unsurlar kurumsal kimlik oluşumunda önemli bir etkiye sahiptirler. Nasıl bir vatandaş cebinde ve zihinlerde onu tanımlayan bir kimliğe sahipse kurumlarda zihinlerde canlanacak bir kimliğe ihtiyaç duyarlar.

Kurumsal kimlik yaratma işlemleri kesinlikle alanında uzman halkla ilişkilerciler ve reklamcılar tarafından yapılmalıdır. Ancak ve ancak profesyonel bir el değmiş kurumsal kimlik çalışması başarılı olabilir. Bu nedenle kurumsal kimliğin unsurlarını bir araya getirirken profesyonel desteği almayı ve kurum imajını tamamlamayı unutmamalıyız.
 
Geri
Top