Mercedes, iki ay önce ilk fotoğraflarını paylaştığı GLA 45 AMG'nin seri üretim modeli üzerindeki perdeyi kaldırdı. İç mekanı da ortaya çıkan otomobil ilk olarak Detroit otomobil fuarında sergilenecek.
AMG logolu ön panjur, sportif görünümlü ön ve arka tamponlar, splitter, 19 inç çaplı jantlar, farklı yan etekler, difüzör ve yeni egzoz çıkışlarıyla donatılan araçta 20 inç çaplı jantlar opsiyonel olarak alınabiliyor.
A 45 AMG'de olduğu gibi yüksek yan desteklere sahip sportif ön koltuklara sahip olan araçta AMG logolu küçük vites topuzu, karbon fiber kaplamalar, üst ve alt kısımları düzleştirilmiş direksiyon simidi, Alcantara döşemeler ve kontrast renkli dikiş iplikleri opsiyonel olarak sunuluyor.
Kaputunun altında görev yapan turbo beslemeye sahip 2 litre hacimli motoru A 45 AMG ve CLA 45 AMG modelleriyle paylaşan ara. 360 beygir güç, 450 Nm tork üretebiliyor. Dört tekerlekten çekiş sistemi ve çift kavramalı, 7 ileri vitesli yarı otomatik şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 4.8 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum süratiyse 250 km/s'te sınırlı.
AMG logolu ön panjur, sportif görünümlü ön ve arka tamponlar, splitter, 19 inç çaplı jantlar, farklı yan etekler, difüzör ve yeni egzoz çıkışlarıyla donatılan araçta 20 inç çaplı jantlar opsiyonel olarak alınabiliyor.
A 45 AMG'de olduğu gibi yüksek yan desteklere sahip sportif ön koltuklara sahip olan araçta AMG logolu küçük vites topuzu, karbon fiber kaplamalar, üst ve alt kısımları düzleştirilmiş direksiyon simidi, Alcantara döşemeler ve kontrast renkli dikiş iplikleri opsiyonel olarak sunuluyor.
Kaputunun altında görev yapan turbo beslemeye sahip 2 litre hacimli motoru A 45 AMG ve CLA 45 AMG modelleriyle paylaşan ara. 360 beygir güç, 450 Nm tork üretebiliyor. Dört tekerlekten çekiş sistemi ve çift kavramalı, 7 ileri vitesli yarı otomatik şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 4.8 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum süratiyse 250 km/s'te sınırlı.