• ÇTL sistemimiz sıfırlandı ve olumlu değişiklikler yapıldı. Detaylar için: TIKLA

Ranault'un Elekttikli Otomobili ZOE

YoRuMSuZ

Biz işimize bakalım...
TRABZONSPOR
TRABZONSPOR
%100 Elektrikli Renault ZOE, elektrik motorlu ulaşımın günlük kullanımda mümkün olduğu yeni bir çağın başlangıcını müjdeliyor. Renault ZOE büyülüyor. Bir armoni ve yumuşaklık abidesi Renault ZOE karşısında kimse kayıtsız kalamıyor.

72809

%100 ELEKTRİKLİ

Renault ZOE, elektrik motorlu ulaşımın günlük kullanımda mümkün olduğu yeni bir çağın başlangıcını müjdeliyor.

Renault ZOE, kullanılması kolay ve eğlenceli bir araç olup, özel direksiyonu, lastikleri ve amortisörleri ile elektrik motorlu araçlara özgü bir şasiye sahiptir. ZOE, her tip yolculuklarda kullanılabilecek güven verici bir otomobil. Bir elektrik motorlu araç olarak sessiz olmakla birlikte; hiçbir motor sesi ya da titreşim olmadığından dinlendirici özelliği ile ayırt ediliyor.

Elektrik motoru, bütün kullanım aşamalarında mükemmel düzeyde enerji verimliliği sağlıyor. 65 kW (88 bg) neredeyse hemen, bir saniyenin yüzde birinden daha kısa bir sürede, güçlü bir ivmelenme ve kalkış ile 220 Nm değerinde maksimum tork üretiyor. Şehir içi sürüş deneyiminde sık rastlanan bir durum olan 0’dan 50 km/s hıza çıkmak sadece dört saniye alıyor.


ÇEKİCİ TASARIM

En başından itibaren tamamen elektrik motorlu bir araç olarak tasarlanan Renault ZOE, pürüzsüz ve akıcı hatlara sahip bir süper şehirli.

Tasarım doğal unsurlar ve temiz enerjiden (rüzgar, dalgalar, rüzgar santrali…) ilham alıyor.

Mavi ışıklı imzası ve gamze şeklindeki LED’leri ZOE’ye sıra dışı sıcak ve çekici bir ifade katıyor.

Bumerang şeklindeki arka farlar Renault ZOE’nize eşi olmayan ışıklı bir imza kazandırıyor.

İç tasarımda ise, saflık kavramını yansıtan kabin, kullanılan yumuşak dokunuşlu malzemelerle dinlendirici, zen duygusu yaratmayı hedefliyor. Tek bir bloktan oluşan pürüzsüz ve akıcı hatlara sahip ön panel, otomotiv endüstrisinde kullanılmayan yeni bir yumuşak dokunuşlu malzemeden üretildi.. Ön panelin ortasındaki R-Link konsolu ve kontrol panelindeki her açıdan görülebilen TFT (Thin Film Transistor) ekran, ZOE’nin içerdiği ileri teknoloji hakkında ipuçları veriyor.


KONFOR

ZOE’de tamamen tüm yolcuların rahatına ve konforuna yönelik bir «Take Care by Renault» paketi bulunuyor. Bu paket hava iyonizeri, hava kirliliği kaptörü, ve aktif parfüm difüzörü içeriyor. Maksimum konfor!

Otomobilinizin şarjını programlamak, hava durumuna bakmak, fotoğraflara bakmak, e-postalarınızı, tweetlerinizi okumak ve dinlemek…Yeni akıllı telefonunuz mu? Hayır, yeni otomobiliniz, ZOE. Her şeyi dokunmatik ekran veya ses tanıma sistemi sayesinde yönetin! Renault R-Link.

"Eco" Modu. Mümkün olduğu kadar fazla kilometre mi yapmak istiyorsunuz ? Eco-mod butonuna basın. ZOE’nin dinamik performansı ile klimanın veya ısıtmanın gücü azaltılarak menzil arttırılacaktır.


Menzil

ZOE, sürüş tarzına ve hava koşullarına bağlı olarak günlük kullanımda 100 ila 150 kilometrelik değerleri ile kendi sınıfında en yüksek menzili sunuyor. ZOE’nin 200 km’den fazla (210 km) onaylanmış Nedc* döngüsü menzili sunan tek seri üretim elektrik motorlu otomobil olması da bunun bir kanıtı. Bu başarı tüm ZOE’lerde yer alan ‘Range Optimizer’ (Menzil İyileştirme) sistemi sayesinde elde edildi, bu sistem menzili yaklaşık yüzde 25 oranında artırıyor.
RANGE OPTIMIZER (MENZİL İYİLEŞTİRME) SİSTEMİ
Bu sistem 3 temel inovasyon içermektedir:
  • Yeni nesil enerji toplayan fren sistemi
  • Isı pompası
  • Michelin Energy™ E-V Lastikler

Caméléon ™ şarj ünitesi

ZOE, Renault patentli Caméléon™ şarj ünitesi ile donatılan ilk elektrikli araç. Akıllı şarj ünitesi farklı mevcut şarj güçleri ile uyum sağlıyor. Bu inovasyon ZOE’nin standart şarj (4 - 10 saat), hızlandırılmış şarj (1 saatte %80) ** veya hızlı şarj (30 dakikada % 80)** modlarında şarj edilmesini sağlıyor. Hepsi bir tek şarj ünitesi.

*** Nedc: New European Driving Cycle (Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü), Avrupa emisyon ve yakıt tüketimi ölçüm standardı, termik, elektrikli veya hibrit olsun, Avrupa’daki her türlü araç için eşdeğer deneme testlerini temel alan standart günümüzde en yaygın yakıt tüketimi ölçüm yöntemidir. Dolayısıyla bu yöntem, farklı marka ve modeller arasındaki performans farklarını ölçmek için objektif bir kriter oluşturmaktadır. Test iki bölüm halinde gerçekleştirilmektedir. Araç dinamometreli bir taşıyıcı bant üzerine konur ve üç defa aynı şehir içi (ECE-15 döngüsü), sonra da bir defa şehir dışı denilen döngüye maruz bırakılır. Bu dört döngünün ortalaması teorik ortalama menzili verecektir.

**** Kamuya açık şarj istasyonunda şarj edilen akü .
 
Geri
Top