Forumlar
Yeni Mesajlar
CerezExtra
EĞLENCE ↓
Şans Kurabiyesi
Renk Falınız
ÇerezRADYO
Sevgiliye Özel
ÇerezDERGİ
Hızlı Okuma Testleri
Pratik Çözümler
Yeniler
Yeni Mesajlar
Yeni ürünler
Yeni kaynaklar
Son Aktiviteler
İndir
En son incelemeler
Dükkan
Giriş
Kayıt
Yeniler
Yeni Mesajlar
Menu
Giriş
Kayıt
Uygulamayı yükle
Yükle
Merhaba
Ziyaretçi
.
"Yapay Zeka Objektif " Fotoğraf Yarışması başladı. İlgili konuya
BURADAN
ulaşabilirsiniz. Sizi de bu yarışmada görmek isteriz...
Forumlar
Eğitim
Eğitim İçerikli Makaleler
Sınıf Yönetimi Ve Disiplin Modelleri
JavaScript devre dışı bırakıldı. Daha iyi bir deneyim için, devam etmeden önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Konuya cevap yaz
Mesaj
<blockquote data-quote="YoRuMSuZ" data-source="post: 874439" data-attributes="member: 1"><p style="text-align: center"><strong>THOMAS GORDON MODELİ</strong></p> <p style="text-align: center"><strong>(ÖĞRETMEN MERKEZLİ MODEL)</strong></p><p></p><p>Gordon, sınıfta disiplinin sadece ödül ve ceza ile sağlanamayacağını ileri sürer.</p><p></p><p>Model sınıfta ortaya çıkan problemle ilgilenmeye ‘<strong>problem kime aittir?</strong>’ sorusuyla</p><p>başlar. Problem öğrenciye aitse, Gordon öğretmene bir danışman ve yardım edici olarak empatik dinlemeyi önerir. Öğretmen, öğrencinin kendi problemine kendisin çözüm bulmasına yardım eder. Diğer yandan problem öğretmene aitse, öğretmen ve öğrenciler ortak çözüm bulmalıdır.</p><p></p><p>İstenmeyen öğrenci davranışlarının öğrenciyle kurulacak açık iletişimle çözülebileceğini ileri sürer.</p><p></p><p>Gordon’a göre öğretmenler, genelde sorunun temelde kendi evi ile ilgili olmasına karşılık öğrencilere “<strong>sen</strong>” dili ile hitap ederek onları suçladıklarını belirtmiştir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="YoRuMSuZ, post: 874439, member: 1"] [CENTER][B]THOMAS GORDON MODELİ (ÖĞRETMEN MERKEZLİ MODEL)[/B][/CENTER] Gordon, sınıfta disiplinin sadece ödül ve ceza ile sağlanamayacağını ileri sürer. Model sınıfta ortaya çıkan problemle ilgilenmeye ‘[B]problem kime aittir?[/B]’ sorusuyla başlar. Problem öğrenciye aitse, Gordon öğretmene bir danışman ve yardım edici olarak empatik dinlemeyi önerir. Öğretmen, öğrencinin kendi problemine kendisin çözüm bulmasına yardım eder. Diğer yandan problem öğretmene aitse, öğretmen ve öğrenciler ortak çözüm bulmalıdır. İstenmeyen öğrenci davranışlarının öğrenciyle kurulacak açık iletişimle çözülebileceğini ileri sürer. Gordon’a göre öğretmenler, genelde sorunun temelde kendi evi ile ilgili olmasına karşılık öğrencilere “[B]sen[/B]” dili ile hitap ederek onları suçladıklarını belirtmiştir. [/QUOTE]
Alıntıları ekle...
İsim
Spam kontrolü
Ülkemizin kuzeyindeki deniz hangisidir? (bitişik yazınız)
Cevapla
Forumlar
Eğitim
Eğitim İçerikli Makaleler
Sınıf Yönetimi Ve Disiplin Modelleri
Top
Bottom