Medya Takip Merkezi, 14 televizyon kanalı üzerinden reklam ölçümlemesi yaptı.
Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, ekranda en çok Bim Marketleri reklamları döndü.
Medya Takip Merkezi'nin 26 Ağustos - 1 Eylül 2019 tarihleri arasında yaptığı araştırmaya göre, reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.
Gıda ve perakende sektörünün önde gelenlerinden BİM, 2 bin 440 adet reklam vererek ekranlarda en fazla gözüken marka oldu. Turkcell 2239 adet reklamla ikinci oldu. Listenin üçüncü sırasında ise 2032 adet reklamla Algida var.
En fazla süre yayınlanan reklamlarda liderlik 113 bin 375 saniye ile Turkcell'in oldu. Molfix 36 bin 76 saniye, Algida ise 35 bin 651 saniye ekranda kaldı.
Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, ekranda en çok Bim Marketleri reklamları döndü.
Medya Takip Merkezi'nin 26 Ağustos - 1 Eylül 2019 tarihleri arasında yaptığı araştırmaya göre, reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.
Gıda ve perakende sektörünün önde gelenlerinden BİM, 2 bin 440 adet reklam vererek ekranlarda en fazla gözüken marka oldu. Turkcell 2239 adet reklamla ikinci oldu. Listenin üçüncü sırasında ise 2032 adet reklamla Algida var.
En fazla süre yayınlanan reklamlarda liderlik 113 bin 375 saniye ile Turkcell'in oldu. Molfix 36 bin 76 saniye, Algida ise 35 bin 651 saniye ekranda kaldı.