YoRuMSuZ
Biz işimize bakalım...
Suzuki, bir dönem Türkiye'de satılan mini otomobil Alto'yu yepyeni haliyle Türkiye'de satışa sundu.
Marka, 4 modelle küçük otomobil sınıfında yeniden iddialı olmayı hedefliyor. Yeni Alto'nun, markanın 5 yıldır devam eden Rönesans Projesi kapsamında başlattığı 5'inci stratejik ürün olduğunu belirten Suzuki Türkiye Murahhas Azası Ali Savcı, Suzuki'nin dünyada 4x4 ve küçük otomobil uzmanı olarak tanındığını, bu imajın Türkiye'de de güçlendiğini söyledi. Global krizden en az etkilenen markalardan biri olduklarını ifade eden Savcı, "Çünkü biz Çin ve Hindistan'da çok güçlüyüz. Bu iki ülke krizin etkilemediği yerler oldu. VW ile yapılan stratejik ortaklık da bu gücün bir göstergesi. Suzuki tek başına yılda 2,5 milyon araç üretiyor." dedi.
Yeni Alto'nun Türkiye'de benzinli araçlar arasında en düşük yakıt tüketimi ve en az karbondioksit salımına sahip araç olduğunu söyleyen Savcı, "Yeni Alto'da 1.0 litrelik benzinli motor kullanıldı. Araç 100 km'de ortalama 4,4 litre yakıt harcıyor. Karbondioksit salınımı 103 gram." dedi. Bu yıl 1.500 adet Alto satmayı hedeflediklerini ifade eden Ali Savcı, "Alto yeni amiral gemimiz. SUV modelimiz Grand Vitara'yı geçecek. 4 binlik satış hedefimizin ağırlığını bu araç oluşturacak." diye konuştu.
Ali Savcı, Suzuki'nin 2005'ten bugüne her yıl satışlarını yüzde 25 oranında artırdığını ve 2 binli adetlerden 4 binlere ulaştıklarını dile getirdi. Ekonomik krizde pazar paylarında bir düşüş yaşadıklarını ifade eden Savcı, "Yeni modellerimizle bu yıl yeniden yükselişe geçiyoruz. 3 yeni modelle atılım yılımız olacak. 2010'da 4 bin adetlik satışa ulaşırız. Hedefimiz 8 bin adetlik satışa çıkmak." diye konuştu.
Marka, 4 modelle küçük otomobil sınıfında yeniden iddialı olmayı hedefliyor. Yeni Alto'nun, markanın 5 yıldır devam eden Rönesans Projesi kapsamında başlattığı 5'inci stratejik ürün olduğunu belirten Suzuki Türkiye Murahhas Azası Ali Savcı, Suzuki'nin dünyada 4x4 ve küçük otomobil uzmanı olarak tanındığını, bu imajın Türkiye'de de güçlendiğini söyledi. Global krizden en az etkilenen markalardan biri olduklarını ifade eden Savcı, "Çünkü biz Çin ve Hindistan'da çok güçlüyüz. Bu iki ülke krizin etkilemediği yerler oldu. VW ile yapılan stratejik ortaklık da bu gücün bir göstergesi. Suzuki tek başına yılda 2,5 milyon araç üretiyor." dedi.
Yeni Alto'nun Türkiye'de benzinli araçlar arasında en düşük yakıt tüketimi ve en az karbondioksit salımına sahip araç olduğunu söyleyen Savcı, "Yeni Alto'da 1.0 litrelik benzinli motor kullanıldı. Araç 100 km'de ortalama 4,4 litre yakıt harcıyor. Karbondioksit salınımı 103 gram." dedi. Bu yıl 1.500 adet Alto satmayı hedeflediklerini ifade eden Ali Savcı, "Alto yeni amiral gemimiz. SUV modelimiz Grand Vitara'yı geçecek. 4 binlik satış hedefimizin ağırlığını bu araç oluşturacak." diye konuştu.
Ali Savcı, Suzuki'nin 2005'ten bugüne her yıl satışlarını yüzde 25 oranında artırdığını ve 2 binli adetlerden 4 binlere ulaştıklarını dile getirdi. Ekonomik krizde pazar paylarında bir düşüş yaşadıklarını ifade eden Savcı, "Yeni modellerimizle bu yıl yeniden yükselişe geçiyoruz. 3 yeni modelle atılım yılımız olacak. 2010'da 4 bin adetlik satışa ulaşırız. Hedefimiz 8 bin adetlik satışa çıkmak." diye konuştu.