Uçan araba ilk uçuşunu yaptı
Yeni tek bir cihaz çok kısa kalkış ve iniş çalışma ile cayro çok neşeli üç tekerlekli bisiklet çevirme yeteneğine sahiptir. Kaldırımda ve bulutlar hem de faaliyet itaatkar ve kolay mimarlar, güvenceleri makina.Yaratıcıları aynı zamanda evrensel ve güvenli araç kendi çoluk söylüyorlar.
Yazarlar araba PAL-V tutarlı up Mart 2012 yılında pist ayrı uçan bir modelinin oluşturulması için prototip tasarım ve ayıklama aşamalarında geçti.
Yolda, ünite PAL-V 4 metre ve genişliği ve yüksekliği bir uzunluğa sahiptir - Boş bir araba 680 £ ağırlığında az 1.6 m ve 230 kg yük kaldırabilir.
Melez bir üç tekerlekli bisiklet hareketi içinde ve gyro neden benzinli motor uçuş için onaylanmıştır. Onun kapasitesi 220 hp (160 kW). Gelecekte, yazılım şirketi (çok aynı denir - PAL-V Europe) bir sürüm eklemek niyetinde olduğunu biyodizel ve biyoetanol ile beslenirler.
Den az 10 dakika içinde hava yolu yapılandırmasının PAL-V transfer edin. Operasyonlannın parçası tasarımı ve geliştirilmiş güvenilirlik basitleştirilmiş olan elle gerçekleştirilir. Ve sürecini öğrenmek, derler, zor değildir.
Bir aracın arka kuyruk modunu değiştirmek için yaşanıyor ve itici pervane göstermektedir ve kabin üzerinde rotor bıçakları doğruldu. Bunun tersi, arabada hava rejimine geçiş, aynı zaman alır.
Çıkarmak için, bu transformatör iniş için ise, boş alan sadece 165 metre (bir çim kapağı olabilir) olmalıdır - ve 30 metre rahat hem de güvenli değil sadece.
Ve hava ve karayolu üzerinde makinenin maksimum hızı aynıdır - Saatte 180 kilometre. Sıfırdan 100 km / h ve 8 saniye içinde hızlandırır - Bu arazi birim içerisinde iyi bir dinamiği olarak algılar.
Buna ek olarak, topuk PAL-V çok duyarlı hale getirir ve sürekli bir motosiklet gibi döner. Hız ve ivme bağlı olarak uygulanan üç tekerlekli Carver ONE, eğim kontrolü, aynıdır otomatik sistem.
Yolda Yakıt PAL-V 100 km'de 8.3 litre iddia, uçakta - 36 l / h. Karayolu araç üzerinde tek bir tank 1.200 kilometreye kadar geçmelidir ve gökyüzünde - 350-500 km üstesinden gelmek için.
Düz uçuşta PAL-V asgari ücret sadece 50 km / h olduğunu Hollandalı raporu Ana vida çok kolay rotasyon nedeniyle makinenin iniş yavaş çünkü aynı zamanda, hatta, motor düşmez durdurma.
Başlangıç yükseklik 1.200 metre içinde uçacak şekilde tasarlanmıştır. Birçok ülkede bu bir uçuş planı dosyalama olmadan çalışma olanağı demektir.
PAL-V Avrupa İnanç, onun çift modlu aracın ana piyasalarda hafif uçak ve araçlar için tüm standartları karşılayan ve bu nedenle yasal olarak gökyüzünde ve karayolu üzerinde kullanılabilir.
Şu anda, Hollanda onun melez-transformatör (metinde rakamlar kırmızı telefon) ticari bir sürümünü inşa ediyoruz. Bu PAL-V ONE, elbette, cilalı tekniği bitirme güncel test örneği parçaları farklı ve edecektir adlandırılır.
Ev satışları Bu uçan araba 2014 için planlanıyor. Şirket yenilik ilgi zaten hem tıbbi ve askeri gibi, polis göstermiştir iddia ediyor.