Satın Alma Yönetimi
LUCA KOZA sistemi; işletmelerin satın alma sürecinde ihtiyaçları tespit etme, farklı merkezlerden gelen talepleri değerlendirme, planlama, kaynaklarını verimli kullanma ve diğer aşamalarında etkin rol oynamaktadır.
Aynı tedarikçiden alınan farklı fiyat, vade ve iskonto oranları içeren tekliflerin tek ekranda birleştirilebilir.
Yapılacak olan yetkilendirmeler doğrultusunda taleplerin satın alma biriminde takip edilmesi sağlanır.
Yapılan alımlarda tedarikçiler ile oluşturulan ödeme planlarının genel tutar ve KDV tutarları ayrılarak vadelendirmeye gidilebilir.
Dövizli alım işlemlerinde kullanılacak kur değerinin vade ve ödeme şekline göre değiştirilebilmesi, otomatik çekim uygulanabilmesi ya da sabit kur değeri uygulanabilir.
Tüm stok, hizmet ve sabit kıymet iç taleplerin izlenmesi, aktarım ekranları sayesinde birleştirilerek tek siparişe dönüştürülebilir.
Farklı tedarikçilerden alınan fiyat listelerinin Yeni Türk Lirası ve diğer döviz cinsleriyle sistemde izlenebilmesi ve hareket ekranlarında kullanılabilir.
Verilen siparişler teslim edilen miktarlar ile karşılaştırılarak açık kalan ve kapanan siparişlerin müşteri bazında miktar ve vade günleri ile birlikte takip edilebilen Tedarikçi Performans Durum Raporu alınabilmektedir. Faturalara ait ödeme tarihlerinin izlenmesi ve vadesi gelen tedarikçi faturalarının detaylı takibi de mümkündür.
LUCA KOZA ürününde detaylı hazırlanan satın alma analiziyle ürün ve ürün gruplarına göre dönemsel bilgilere ulaşılabilmektedir.