Eskisine oranla daha muhafazakar bir tasarımla gelen C4, şık iç mekanı ile dikkatleri üzerine çekiyor. Eski C4'de kullanılan sabit direksiyon göbeği yeni C4'de yer almıyor. Fakat yeni direksiyonun üzerinde yer alan tuşların fazlalığı, kullanımının yine alışkanlık gerektirecek gibi görünmesine neden oluyor. 3 bölmeli dijital gösterge paneli ve orta konsolda yer alan büyük LCD ekran Citroen'in teknolojik imajını bu araçta da öne çıkarıyor. Artan iç mekan kalitesi C4'ü küçük C5 gibi görünmesini sağlamış.
Yeni C4, selefinden 55mm daha uzun, 17mm daha geniş ve 32 mm daha yüksek bir araç haline gelmiş. Artan boyutlar iç mekanda ve bagajda da hissedilir bir büyüme sağladı.
Motor ve şanzıman seçenekleri hakkında bir açıklama yapmayan Fransız üreticinin, şu anda satılan C4'deki turbo dizel, atmosferik benzinli ve turbo benzinli motorların yanı sıra PSA grubunun ilk hibrid uygulaması olan e-HDi motoru da yeni C4'de kullanması bekleniyor.
Yeni C4, selefinden 55mm daha uzun, 17mm daha geniş ve 32 mm daha yüksek bir araç haline gelmiş. Artan boyutlar iç mekanda ve bagajda da hissedilir bir büyüme sağladı.
Motor ve şanzıman seçenekleri hakkında bir açıklama yapmayan Fransız üreticinin, şu anda satılan C4'deki turbo dizel, atmosferik benzinli ve turbo benzinli motorların yanı sıra PSA grubunun ilk hibrid uygulaması olan e-HDi motoru da yeni C4'de kullanması bekleniyor.