Hyundai’nin A segmentindeki temsilcisi i10, üçüncü nesliyle karşımıza çıkmaya hazırlanıyor. Aracın ilk görüntüleri internette dolaşmaya başladı.
İlk olarak 2007 yılında hatchback modeliyle piyasaya sürülen i10, 2013 yılında yenilenmiş ve ikinci nesline kavuşmuştu. 2016 yılında bazı ufak değişiklikler yapılan ve makyajlanan i10, üçüncü nesliyle karşımızda.
Hepimizin bildiği gibi, Hyundai’yi A segmentinde temsil eden i10, firmanın giriş seviyesi modeli olarak görev yapıyor. İlk olarak 2007 yılında piyasaya sürülen hatchback modeli, 2013 senesinde ikinci jenerasyonuna kavuştu. 2016 yılında bir de makyaj alan otomobil, şimdi üçüncü jenerasyonuna hazırlanıyor.
Aracın, İsveç’te bir otoparkta fotoğrafları çekildi. Fotoğraflarda ilk dikkat çeken şey ise aracın üzerindeki ağır kamuflaj. Söylentiler, aracın aks mesafesinin bir önceki nesilden daha uzun olacağı yönünde. İkinci nesil araçların aks mesafesi 2835 milimetre idi.
Motor yelpazesinde bir değişiklik olup olmayacağı şimdilik bilinmiyor. Şu an seride 66 bg ve 94 Nm tork üreten üç silindirli 1.0 litrelik ve 86 beygir güç ve 121 Nm üreten dört silindirli 1.2 litrelik bir motor yer alıyor. Yeni i10’un, Picanto’nun 100 bg ve 172 Nm sunan 1.0 litrelik turboşarjlı üç silindirli motorunu sunması beklenebilir.
Hyundai’nin üçüncü jenerasyon i10’u bu yılın sonlarına doğru veya 2020 yılı başlarında tanıtacağı tahmin ediliyor.
İlk olarak 2007 yılında hatchback modeliyle piyasaya sürülen i10, 2013 yılında yenilenmiş ve ikinci nesline kavuşmuştu. 2016 yılında bazı ufak değişiklikler yapılan ve makyajlanan i10, üçüncü nesliyle karşımızda.
Hepimizin bildiği gibi, Hyundai’yi A segmentinde temsil eden i10, firmanın giriş seviyesi modeli olarak görev yapıyor. İlk olarak 2007 yılında piyasaya sürülen hatchback modeli, 2013 senesinde ikinci jenerasyonuna kavuştu. 2016 yılında bir de makyaj alan otomobil, şimdi üçüncü jenerasyonuna hazırlanıyor.
Aracın, İsveç’te bir otoparkta fotoğrafları çekildi. Fotoğraflarda ilk dikkat çeken şey ise aracın üzerindeki ağır kamuflaj. Söylentiler, aracın aks mesafesinin bir önceki nesilden daha uzun olacağı yönünde. İkinci nesil araçların aks mesafesi 2835 milimetre idi.
Motor yelpazesinde bir değişiklik olup olmayacağı şimdilik bilinmiyor. Şu an seride 66 bg ve 94 Nm tork üreten üç silindirli 1.0 litrelik ve 86 beygir güç ve 121 Nm üreten dört silindirli 1.2 litrelik bir motor yer alıyor. Yeni i10’un, Picanto’nun 100 bg ve 172 Nm sunan 1.0 litrelik turboşarjlı üç silindirli motorunu sunması beklenebilir.
Hyundai’nin üçüncü jenerasyon i10’u bu yılın sonlarına doğru veya 2020 yılı başlarında tanıtacağı tahmin ediliyor.