• ÇTL sistemimiz sıfırlandı ve olumlu değişiklikler yapıldı. Detaylar için: TIKLA

11880 - Yeni Bilinmeyen Numara Servisi

ben burda hakkımı savunuyorum hani veremedıklerı hakkı büyük ihtimalle sen mağdur olan kısımda değilsin 1000 kişinin sırtından kestikleri paraları hesaplarsan bu paraların kimin cebine gittinğini anlarsın ayrıca bana girişte belirli bi ücret vadedildi ve şimdi onun dısında birsey söylenıyor onu geçtim kabullendim yinede onun altında para alıorum ve bundan böle böle dio bana sonra insan böle yapmamalı diyorsun eğer sen orda calısıosan yada koc veya benzeri bi kademedeysen daha ii anlarsın hangi firma 4 saatlik eğitimi bize 4 gün eğitim aldık die yazdırıp çalıstımız onca saati çöpe atar adalet buysa ben yokum zaten yakında cıkıcam iş bulunca ve sadece internetle kalmıcam bizim sigortalarımızda yatmadı 1000 kişinin sigorta parası aylık maliyeti ne kadardır sölimmi yoksa biliomusun ayrıca iş mahkemesinede gidicem o zaman kim oldumu anlarsın eğer sende sadece calısansan haksızlığın içinde yer alma derim arkadasım....
 
70 milyonluk ülkede polisin itfaiyenin acilin numarasını bilmeyip de 11880 i arayan insan var bizzat şahit oldum o yüzden "saçma,pahalı,oha bune " diyen arkadaslara sözüm odur elbet bir gün işiniz düşüp arayacaksınız
 
merhaba.bende 1880 çalışanıyım ve işimden gayet memnunum.her yeni açılan şirkettte sorunlar olabilceğini düşünüyorum ve sadece sabredip beklemek gerektiğini düşünüorum.bence zamanla daha güzeş şeyle rolucak.birde bazı kişilere cevabım var.numarayı yanlış verıyolar bulamıolar diolar.bizlere doğru bilgi aktarılırsa numarayı vermemiz 60 sn .ama insanlarımız bazen anlamıo şehir sorulduğunda 10 defa ya mahalleyi ya ilçeyi soruolar ve inanın bazıları şehri dahil bilmio ondan sonrada bulamıolar diolar.bence insan ne aradığını bilmeli başkalarına suç atmak veya biz çalışanları soyguncular die nitelendirmek doğru değil.hergün o kadar insanla göürşüoruz ve şu ana kadar aldığım tepki çok güzel.başkalrı ne dersede desin biz şirket olarak büyüme yolunda ilerliyoruz...:)
 
Herkes işin ücret tarifesini, Bilinmeyen numaralar servisinin hangi firma tarafından verildiğini tartışıyor.
Dikkatinizi çok farklı ve çok önemli bir noktaya çekiyorum ki:

- BN Elektronik Haberleşme ve Telekomünikasyon A.Ş: “11810” & 11880”,

-Doğan İletişim Elektronik Servis Hizmetleri Yayıncılık A.Ş “11838”,

-Eretek Bilgisayar Hizmetleri A.Ş “11888′
Rehberlik hizmeti vermek için gereken alt yapıyı, gereken VERİ TABANINI nereden ve nasıl sağladı? Yani insanların adını soyadını numarasını vs. nereden elde etti de tekar kullanıcılara geri sunuyor?

11880'de çalıştığını iddaa eden arkadaşlar öncelikli olarak bu sorum sizedir. Cevaplarsanız çok sevinirim...
Şimdiden teşekkürler
 
Herkes işin ücret tarifesini, Bilinmeyen numaralar servisinin hangi firma tarafından verildiğini tartışıyor.
Dikkatinizi çok farklı ve çok önemli bir noktaya çekiyorum ki:

- BN Elektronik Haberleşme ve Telekomünikasyon A.Ş: “11810” & 11880”,

-Doğan İletişim Elektronik Servis Hizmetleri Yayıncılık A.Ş “11838”,

-Eretek Bilgisayar Hizmetleri A.Ş “11888′
Rehberlik hizmeti vermek için gereken alt yapıyı, gereken VERİ TABANINI nereden ve nasıl sağladı? Yani insanların adını soyadını numarasını vs. nereden elde etti de tekar kullanıcılara geri sunuyor?

11880'de çalıştığını iddaa eden arkadaşlar öncelikli olarak bu sorum sizedir. Cevaplarsanız çok sevinirim...
Şimdiden teşekkürler


şöyle anlatayım. 118 hizmeti kısa bir süre önce özelleştirilerek ihale ile satıldı. ihaleyi kazanan firmalar (biz) Türkiye de ki operatörlere başvurup
(TurkTelekom,Turkcell,Avea ve Vodafone) bilinmeyen numaralar hizmetinin verileceğini bildirdi. bunun üzerine bu operatörlerle anlaşılarak data'ları kendi kaynaklarından yani Turkcell'den Avea'dan vs. aldı. yani anlaşılacağı gibi şuanda kullanılan tüm bilgiler ve datalar operatörlerin varmiş oldugu datalardır...
 
Arada böyle şeyler olur Apancene :) Bu tarz tartışmalarımız olmasa nasıl gerçeklere ulaşırız değil mi? Bu açıdan bakmak gerek olaylara.
 
Geri
Top